טיפול בסבוריאה ועור רגיש

טיפול בסבוריאה ועור רגיש
קיימים מגוון גורמים שעלולים לעורר רגישות בעור: גנטיקה, חשיפה ממושכת לשמש ,לשינויים במזג האוויר, שימוש במוצרי קוסמטיקה לא מתאימים, נטילת תרופות, אלכוהול, בושם, וכן הלאה. 

טיפול בסבוריאה ועור רגיש תופעות אלו יכולים להתבטא בכל גיל, גם בגיל בוגר למרות שבעבר לא היה.

אחד התופעות היותר שכיחות בעור הרגיש הינה הסבוריאה, מהי סבוריאה ואיך ניתן לטפל?

סבוריאה הינה דלקת עור שיכולה להיות כרונית. סבוריאה היא מחלת עור אשר יכולה לפרוץ בכל מקום בגוף וגם יש מקרים רבים של אנשים שיש להם סבוריאה בפנים. סבוריאה פנים היא מצב מציק במיוחד. וזאת כי היא הכי היא בולטת ובעייתית מאוד מבחינה אסתטית.

איך נראית סבוריאה? 

סבוריאה נראית כפריחה אדומה המלווה בקשקשת, או בהפרשה צהבהבה. התחושה באיזור הנגוע בסבוריאה מזכירה תחושה קלה של צריבה או גרד. הקשקשים, אם נוצרים, ייראו כמו גלדים או כאבקה. ככל שהסבוריאה נמשכת ללא טיפול, הקשקשים יהפכו גדולים ושומניים יותר.

חשיבות של אבחון נכון בטיפול בסבוריאה

אבחון נכון של הבעיה הוא מרכזי וחשוב מאוד. לעיתים קשה לאבחן כי מדובר אכן בסבוריאה. וזאת בשל העובדה כי סימפטומים של סבוריאה דומים לעתים לסימפטומים של פסוריאזיס או אקזמה בעור ובכל מחלה כזאת יש טיפול בטיפול שונה וספציפי ל

יתרונות הטיפול בקרנית מלמד

הטיפול בעור הרגיש מבוצע ע”י קוסמטיקאית רפואית בעלת ניסיון רב באיבחון וזיהוי מצבים של עור רגיש ובהתאמת הטיפול והמוצרים כדי לטפל, להרגיע ואף למנוע התפרצות נוספות. הטיפול מתחיל באבחון מקצועי ומעמיק של סוג ומצב העור  לצורך התאמה אישית של התכשירים הפעילים וקביעת אופן ביצוע הטיפול לרבות הטיפול האישי בבית.

בקרנית מלמד תוכלו למצוא פתרון יעיל ומתקדם להמשך טיפול בבית בסבוריאה ובכלל בעור הרגיש ע”י מוצרים פרי פיתוחה שעזרו וטיפלו באלפי לקוחות מרוצים.
הגישה ההוליסטית של קרנית מלמד מקפידה על שילוב של טיפול פיזי המכיל גם הנאה ורוגע תוך כדי התהליך הטיפולי.

אז אם אתם סובלים מעור רגיש  וחוששים לטפל בעורכם, אנחנו ניתן לכם את הפתרון והביטחון לטיפול ראוי המתאים למצב העור שלכם. צרו קשר וקיבעו יעוץ  072-3971859 והעור שלכם יראה טוב יותר מתמיד.

קראו עוד
לקביעת שיחת ייעוץ
מאמרים בנושא
תפריט
לקביעת ייעוץ