טיפול פנים לכלה

טיפול פנים וטיפוח לכלה לקראת החתונה

טיפול פנים לכלה ~ בין כל התכנונים והסידורים לחתונה, בין בחירת השמלה, עיצוב שיער’ תסרוקת כלה ובחירת המאפר/ת המושלם, כל כלה מוטרדת בשאלה, איך זה שבקטלוגים של שמלות הכלה, הדוגמניות המצולמות נראות כל כך רעננות ועור הפנים שלהן חלק ומושלם? איך גם את יכולה ליהנות ממראה פנים מושלם ביום החתונה?

הפתרון הוא הכנת עור הפנים לקראת האירוע המשמח באמצעות טיפולי פנים לכלות.

הנקודה הראשונה והחשובה ביותר שיש להזכיר בנוגע לטיפולי פנים לכלות היא – התזמון:

אמרת כן? תגיעי אלינו מוקדם ככל האפשר לפני האירוע. ממש עם תחילת הסידורים לחתונה.

טיפולי פנים לקראת חתונה הנעשים בסמוך לאירוע חייבים לקחת בחשבון תופעות אלרגיות העלולות להתפרץ על עור הפנים שלך אחרי הטיפול (שאם בוצע ממש בסמוך לחתונה אולי לא תספיקי להחלים מהן)

טיפול פנים לכלה לקראת החתונה יכלול שרשרת פעולות שמטרתן להיראות הכי רעננה ביום החתונה, שעור הפנים יראה חלק ללא פגמים ופצעים ששום איפור לא יוכל להסתיר, שתהיי המלכה של הערב במראה מלכותי מושלם.

התחילי את הדרך בפגישת ייעוץ עם קוסמטיקאית מומחית שתתאים לך את תוכנית הטיפול הנכונה לך.

מטרת הטיפול היא לייצב את מצב העור במידה שהוא נוטה לפצעונים, אדמומיות או כתמי עור, לחדש לרענן ולהעשיר את העור בחומרים פעילים שיאפשרו לעור להיראות במיטבו לקראת החתונה.

אל תסמכי על האיפור שיעניק לפניך את המראה החלק הרענן והמושלם שאת שואפת אליו. כל איפור, גם המקצועי ביותר יתקשה להתגבר על פצעונים, כתמים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מראה עייף ומוזנח.

בנוסף עור בריא וחלק מאפשר לאיפור להישאר על העור במשך כל הערב הגדוש העומד בפניך ולהיראות במיטבו כדי שאת תראי הכי נפלא שאפשר.

נקודה אחרונה בנושא טיפול הפנים לכלה הוא טיפול הרענון שמומלץ לבצע יומיים שלושה לפני החתונה. טיפול זה לא רק מרענן את העור ומכין אותו ליום הגדול, אלא גם מפנק ומרענן את הנפש, מרגיע וממלא מצברים , טיפול מלכותי המתאים לכלת האירוע המתקרב.

אגב, טיפולי פנים לקראת חתונה אינם מומלצים רק לכלה. גם החתן יכול ליהנות ממראה עור מטופח ורענן ביום החתונה. אחרי הכל שניכם עומדים להיות במרכזו של אירוע מרגש בחייכם, שיתועד בצילומים שילוו אתכם למשך כל חייכם. כדאי שתיראו בו הכי טוב שאפשר. מגיע לכם.

לקביעת תור לטיפולי פנים לפני החתונה התקשרי למרכז קרנית מלמד 072-3971859, לייעוץ אישי ותראי הכי קורנת וזוהרת מאי פעם!

 

קראו עוד
לקביעת שיחת ייעוץ
מאמרים בנושא
תפריט
לקביעת ייעוץ
10% הנחה לרכישה הראשונה

הטבה בלעדית עבור לקוחות האתר של קרנית מלמד

נרשמים לאתר ומקבלים 10% הנחה 

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן Cookies כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. לחצו כאן כדי ללמוד עוד