טיפול יופי

GLAME FACIAL

טיפול יופי להראות זוהרת בזמן קצר

גם אלו המקפידים על שגרת טיפוח ובריאות העור, צריכים להראות במיטבם תוך זמן קצר לקראת אירוע חשוב או סתם לצורך ההרגשה הטובה של הגוף והנפש.

טיפולי יופי מהו הטיפול ?

טיפול יופי המכונה גם טיפול הזוהר, יעניק לך מיידית מראה זוהר, חיוני ורענן למשך 72 שעות. מטרת הטיפול הינה “להציג” את העור במיטבו ע”י שיפור טקסטורה, מיצוק וטשטוש קמטוטים, החדרת לחות ומתן ברק לעור. הטיפול אינו פולשני וללא תופעות לוואי ומשלב ברובו פינוק ורוגע.

למי מתאים טיפול היופי?

הטיפול מתאים ומיועד לכל מי שרוצה להיראות במיטבו תוך זמן קצר ללא תופעות לוואי וללא מאמץ מיוחד. הטיפול מומלץ במיוחד לפני אירוע חשוב ובתקופות לחוצות המאופיינות במתח נפשי. הטיפול משמש כמצע נהדר לאיפור ויאפשר לך להיראות הכי יפה שאפשר בכל זמן

מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית רפואית לפני ביצוע הטיפול, לעיתים טיפול פנים לניקוי וטיפוח העור (הטיפול הקלאסי) כטיפול מקדים לטיפול יופי ייתן תוצאות מרהיבות אף יותר. את הטיפול מומלץ לעשות יום או יומיים לפני האירוע.

יתרונות טיפולי היופי בקרנית מלמד

טיפולי היופי במרכז קרנית מלמד מבוצעים ע”י קוסמטיקאית רפואית בעלת ניסיון רב במגוון רחב של טיפולי פנים. הטיפול מתחיל באבחון מקצועי ומעמיק של סוג ומצב העור  לצורך התאמה אישית של התכשירים הפעילים והמכשור המתקדם לצורך קבלת תוצאה מקסימלית.

הגישה ההוליסטית של קרנית מלמד מקפידה על שילוב של טיפול פיזי המכיל גם הנאה ורוגע תוך כדי התהליך הטיפולי עם הכרה הטיפול “בשורש הבעיה” ובהתחשב באורח חיי המטופל ואישיותו.

לאחר אבחון מעמיק של צרכיי העור נבחר את המכשור והטיפול המתאים המותאם אישית לניקוי וחידוש העור, עיסוי מפנק בפנים, צוואר, ושכמות, דקולטה וידיים באמצעות שמנים ארומתרפיים להמרצת מחזור הדם.

כמו כן, במהלך הטיפול מוחדרים מגוון רחב של ויטמינים להעשרת העור ושימוש במסכת אנזימים ייחודית למראה מתוח, מוצק ורענן. בגמר הטיפול תוכלי לראות ולחוש בהבדל ולהרגיש נפלא.

לפרטים נוספים התקשרי  072-3971859, לקביעת תור לייעוץ אישי ותראי הכי קורנת וזוהרת מאי פעם!

קראו עוד
לקביעת שיחת ייעוץ
מאמרים בנושא
תפריט
לקביעת ייעוץ
10% הנחה לרכישה הראשונה

הטבה בלעדית עבור לקוחות האתר של קרנית מלמד

נרשמים לאתר ומקבלים 10% הנחה 

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן Cookies כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. לחצו כאן כדי ללמוד עוד