לקוחות מספרות

ב’קרנית מלמד’ משקיעים מאמצים רבים במטרה להעניק לכל המטופלים את תוצאת הטיפול הטובה ביותר עם חווית שירות מושלמת ובאווירה יוקרתית ומשפחתית. כאן תוכלו ללמוד ולהתרשם מחווית הטיפול המיוחדת בקרנית מלמד מפי לקוחות מרוצות וממליצות.

"תמיד חיובי, תמיד נעים"
בקרנית מלמד נותנים לי מענה גם לעור הפנים המרדן, גם לציפורניים וגם לכל השאלות והבעיות. השירות תמיד מקצועי, כל נשות הצוות מקסימות אחת אחת, תמיד חיובי, תמיד נעים. תשומת לב ניתנת לכל פרט מהקטן לגדול. אין ספק שזה כיף שיש בית מפנק שאני נכנסת אליו ומרגישה שדואגים לי בו בשמחה ובהנאה.
מעין קרת
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"תוצאות מדהימות"
נכנסתי סקפטית ויצאתי מאוד אופטימית. סקפטית, כי היו לי בעיות עור כגון: אקנה קשה, כתמי שמש ושיעור יתר (איפה לא…) לא משנה מה ניסיתי ואיפה שלא טיפלתי כלום לא עזר! כשהגעתי לקרנית מלמד הרגשתי באווירה המיוחדת והחמימות המשפחתית. התיישבתי עם מטפלת מוסמכת והיא הסבירה לי בשפה פשוטה ומקצועית את הבעיה ואת הפתרונות העומדים לרשותי.אני מרגישה בתוצאות המדהימות. אין ספק שבמרכז קרנית מלמד נמצא צוות מסור, מקצועי ואכפתי. הן לא וויתרו לי ! ובזכותן הגעתי לתוצאות מדהימות!!!
ליאת פרץ
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"ביתי השני"
מהיום שהגעתי למכון כאילו חשתי שזהוא ביתי השני, החמימות, האהבה, ההרגשה שנתתן לי הייתה ועדיין לאחר שנה שאני פה היא התחושה שכאן אני מרגישה כמו בבית.
שרית זקהיים
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"ראו הוזהרתם זה ממכר"
כל מי שמתחילה פה לא תמצא את הסוף כמה יכולות הבנות כאן לפנק אז ראו הוזהרתם זה ממכר על לטיפולים שאת לא מאמינה. בקיצור מי שרוצה פינוקים אישים זה כאן.
שרית זקהיים
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"כל כך יפה לראות איך המקום צומח ומשתדרג"
בכל פעם שאני מגיע – קורה איזה שהוא שינוי. הוספת עוד משהו מפנק. המקם צומח אבל מה שנשאר בלי שינוי זאת האווירה המשפחתית והחמה.
באהבה מרינה
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"אווירה מדהימה"
לצוות היקר, רב תודות על שאתם עושים אותי חלקה. האווריה מדהימה והעיצוב יוצא דופן! קבלת הפנים שאתם נותנים נותנת הרגשה טובה, מה שבטוח כל פעם שאני יוצאת אני מחכה כבר לטיפול הבא.
לי
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"קרנית מלמד - מספר 1"
לכל צוות קרנית מלמד, תודה רבה רבה על הטיפול המקצועי על היחס החם ועל הכל! הייתי בהרבה מכונים וזה מספר 1! והתוצאות אצלה הן מדהימות ומיידיות.
כרמית ריבלר
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"שירות מפנק"
לצוות קרנית מלמד! אני רוצה להגיד שנהנתי מאוד מכל שניה ששהיתי במרכז. השירות והיחס חם ונעים להיות בסביבתכן ובקירבתכן.
יפית טימסיט
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"איזה כיף לבוא"
לקרנית והצוות הכי מדהים שיש! תודה על היחס, האווירה החמה, האכפתיות, הדאגה איזה כיף לבוא אליכן אחרי יום עבודה ולקבל כזה פינוק כל פעם מחדש! תמשיכו במקצועיות באהבה שאתן מעניקות.
יעל
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"הרגשה מיוחדת"
טוב, אם את יושבת פה כבר כמה דקות ולא הבחנת באווירה… אז כניראה שקרה משהו חריג אם לא ברגע זה הגיחה אלייך חמודה בחלוק לבן והציעה לך פטל אז ניראה שממש לחוץ פה.
טימור
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"תודה על הכל"
באתי כדי להיות “חלקה”, ואשמח להשיג את המטרה, אבל- בכל מקרה אני מבטיחה להמשיך לבוא. כדי להיות יפה יותר, לקבל פינוק ולהנות מחברתכן ומהאווירה והמקום הנעים.
אריאלה
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"טיפול מקצועי, מרגיע ומפנק"
לצוות הבנות , תודה רבה על היחס החם ומלא הקסם, על הטיפול המקצועי, המרגיע והמפנק אפילו מה שאמור להיות כואב הופך לכיף אז שוב המון תודה על הכל.
רעיה
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"תודה,תודה,תודה"
לקרנית והצוות, תודה,תודה,תודה טיפול מדהים, יחס חם, תוצאות מעולות, כיף של אווירה,כל הכבוד!
אלמוג
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"תענוג לבוא לכאן"
בנות יקרות, תגידו לי אתן זה נשמע לכן הגיוני שתגיעו למקום שאתן אמורות לסבול בו מכאבים (מה לעשות? כואב להיות יפה…) ואתן ממש תחכו לפעם הבאה שתצטרכו להגיע אליו?
אושרת סלמה
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"מקצועיות, נאמנות והרגשה טובה"
לקרנית המדהימה ולצוות הנפלא, להגיע לכאן זו חויה מרגיעה, לדעת שיוצאים מכאן זוהרים וקורנים, מוסיף אושר לחיים.לדעת שנמצאים בידיים טובות.
סיגל חלימה
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
"מהו באמת יופי"
אז ככה, אם טרם הגעתם לקרנית כניראה שלא הבנתם באמת מהו יופי. לא משנה איך את מגיעה, את תמיד יוצאת עם ערך מוסף שמחזיק אותך לפחות לשבועיים הקרובים. כמו תמיד!
אורלי
מטופלת ותיקה בקרנית מלמד
לקביעת שיחת ייעוץ
תפריט
לקביעת ייעוץ
10% הנחה לרכישה הראשונה

הטבה בלעדית עבור לקוחות האתר של קרנית מלמד

נרשמים לאתר ומקבלים 10% הנחה 

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן Cookies כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. לחצו כאן כדי ללמוד עוד