מאת קרנית מלמד
מאת קרנית מלמד

עשרת הדיברות לטיפוח אישי בחורף

עשרת הדיברות לטיפוח אישי בחורף 

רוצה לדעת איך לשמור על טיפוח אישי בחורף? הקדישי זמן להתבוננות בעור פניך במראה – החורף הוא זמן אידאלי לטיפול בעור הפנים ושיקום נזקי הקיץ.

1. הקדישי זמן להתבוננות בעור פניך במראה – החורף הוא זמן אידאלי לטיפול בעור הפנים ושיקום נזקי הקיץ. נתחיל באמת פשוט מהסתכלות יסודית. בדקי את מצב עורך – מה מפריע לך? באילו חלקי פנים? מה השתנה בפנייך בתקופה האחרונה? האם נוספו קמטים, סימני אקנה, פיגמנטציה ופגמים נוספים? האם מראה עורך חלק ואחיד?

2. אם את מרוצה ממצב העור – זה נפלא. אך עדיין תנאי מזג אויר ואורח החיים המודרני משפיעים על עור הפנים בקלות וכדאי לך לשמר את מצב עורך בחורף.

אני מציעה לך להשתמש בכל יום בסבון פנים עדין ונטול אלכוהול, למרוח קרם לחות המתאים לעורך ולשתות לפחות 10 כוסות מים.

3. אם את חושבת שעורך זקוק לשיקום, החליטי על יעד – חשבי מה מכל הפגמים שמצאת הכי מפריע לך והתמקדי במה את בוחרת בקרוב לטפל. נוכל לסייע לך בהחלטה על היעד בפגישת ייעוץ . בפגישה נתבונן על עור פניך מנקודת מבט מקצועית ונייעץ לך – במה אפשר לטפל, במה כדאי להתחיל וננחה אותך בטיפול ביתי נכון.

4. רענני את תכשירי הקוסמטיקה שברשותך – בדומה להחלפת בגדי הקיץ בבגדי החורף אני ממליצה בחום גם על החלפת תכשירי הקוסמטיקה. וודאי שיש ברשותך תכשירים המתאימים לעור יבש יותר, פחות על בסיס מים ומכילים יותר לחות, סרום וויטמינים. הסרום למשל, משלב לחות ושומן, המרווים את העור. מריחת סרום בשעות הלילה מרגיעה ומרככת את עורך ומאפשרת הזנה עמוקה והתחדשות שלו.

5. בתקופה זו כדאי לבצע טיפולי פילינג – לשיפור איזון והתחדשות העור. זהו טיפול בסיסי ויסודי שנותן מענה אמיתי ויעיל לסימני אקנה ,פיגמנטציה, מפחית סימני הזדקנות וסדקים בעור. עור הפנים שלך מקבל PUSH ותחזוקה איכותית שיעניקו לך מראה רענן ותחושה צעירה במיוחד. טיפולי הפילינג יאפשרו לך להגיע לשיפור העור החל מהטיפול הראשון. להמשך קריאה ולמבצע המיוחד לחצי כאן. טיפולי פילינג

6. הקפידי פעמיים בשבוע לשים על עורך מסכת לחות המותאמת לסוג העור – מסכת לחות מחזירה לעור הפנים לחות ומעניקה לו איזון וגמישות. אני ממליצה על מסכת לחות. Exstra c mask של חוה זינגובים המכילה אסטר ויטמין C. זהו חומר נוגד חימצון יעיל ביותר שפעולתו נשארת בעורך לעורך זמן רב. שימוש קבוע במסכה, מועדד הבהרה ושיפור במרקם העור שלך על ידי יצירה מחודשת של קולאגן ואלסטין.

7. מתכון מנצח למסכת לחות Home Made – ערבבי כף של יוגורט (בלי תוספות…), כפית לימון, כפית שמן זית, וכפית מיץ גזר. הניחי את התערובת על עורך תוך שאת מעסה אותו. המתיני כ-10 דקות ושטפי היטב במים.

8. שימי לב מה את מכניסה לפה – ידוע שתזונה משפיעה באופן מיידי על עור הפנים שלנו. נסי (כן, אני יודעת עד כמה זה קשה…) להימנע או לצמצם את שתיית הקפה. קפה גורם לכיווץ כלי הדם וכך תורם להתייבשות העור. פנקי את עצמך בחליטות תה המסייעות לניקוי הרעלים ומעניקות לעור מראה רענן יותר.

9. זכרי: הפנים הם המראה של הנפש – פעמים רבות מזג האוויר החורפי והחשיכה המוקדמת משרים עלינו עגמומיות ודיכאון. בחרי משהו בשביל הנפש שלך, פעילות כיפית ומהנה שתוציא אותך מהשגרה…

10. בואי לפגישת ייעוץ עם קוסמטיקאית רפואית – בפגישה נוכל להתאים לך תכשירי קוסמטיקה לחורף, נמליץ על טיפולים מקצועיים לשיפור בריאות ומראה עור הפנים וניתן לך הדרכה וטיפים לטיפול ביתי נכון.

אלו עשרת הדיברות לטיפוח אישי בחורף מאת קרנית מלמד  קוסמטיקאית רפואית

שתפו את הפוסט
מוצרים מומלצים קשורים
לקביעת שיחת ייעוץ
טיפולים מומלצים קשורים

טיפול פנים עם שיטה אחת שעובדת »

הסרת שיער עם שיטה אחת שעובדת »

טיפול בסרחי עור עם שיטה אחת שעובדת »

מאמרים נוספים בנושא
תפריט
לקביעת ייעוץ
10% הנחה לרכישה הראשונה

הטבה בלעדית עבור לקוחות האתר של קרנית מלמד

נרשמים לאתר ומקבלים 10% הנחה 

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן Cookies כדי לספק לך את חווית השימוש הטובה ביותר באתרנו. לחצו כאן כדי ללמוד עוד